Transport maritim
Procesăm comenzile de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00 PT. Comenzile vor fi procesate în termen de 5-10 zile lucrătoare de la plasarea comenzii și expediate în ziua următoare după ziua de procesare. Vă rugăm să rețineți că nu expediem în weekend.
*Vă rugăm să rețineți că nu facem livrări în weekend.
Shipping Time: 10-20 zile lucrătoare
Shipping methods: Metoda de expediere standard
Cantitate comandată | România | Restul Lumii |
0.00lei – 320lei | 36.99lei | 36.99lei |
320.01lei and up | Free | 36.99lei |
Timpul total de livrare = Timpul de procesare + Timpul de expediere
*Toate estimările/timpurile tipice de livrare sunt derivate din datele reale colectate din comenzile anterioare. Acestea sunt timpuri aproximative doar pentru referință.
*Timpurile de livrare vor fi afectate în timpul sărbătorilor publice; producătorii și curierii își vor limita operațiunile în aceste perioade. Aceasta este în afara controlului nostru. Serviciul normal se reia imediat după fiecare sărbătoare.
Anularea comenzilor neplătite
Dacă comanda dvs. nu a fost plătită, o puteți anula ușor singuri.
Anularea comenzilor plătite
Dacă comanda dvs. a fost plătită, trebuie să ne contactați prin e-mail la customer@sezonlook.ro cât mai curând posibil. Din păcate, nu putem anula comanda dvs. după ce a fost procesată și/sau expediată.
Urmărirea comenzii
Veți primi un e-mail cu un număr de urmărire odată ce comanda dvs. este expediată. Și durează 5-7 zile lucrătoare pentru ca informațiile de urmărire logistică să fie actualizate în sistem. Dacă comanda dvs. a fost plasată acum 5 zile lucrătoare și încă nu există informații despre numărul de urmărire, vă rugăm să ne contactați.
Comenzi neclaimate
Taxele vamale și taxa de vânzare sunt responsabilitatea clientului. Vă rugăm să verificați cu agenția vamală locală în legătură cu taxele. De asemenea, vă rugăm să rețineți că în rare cazuri, agenții vamali pot întârzia livrarea unor colete.
Pachete separate
În unele cazuri, o comandă poate fi împărțită în pachete separate din următoarele motive:
*Anumite articole pot fi în așteptare;
*Restricții de greutate pentru expedierea regulată impuse de poșta obișnuită.
Pachete defecte / incorecte / deteriorate
Vă rugăm să ne contactați în termen de 30 de zile de la primirea comenzii dvs. dacă ați primit mărfuri care sunt incorecte, lipsă și/sau defecte. Vă rugăm să includeți numărul comenzii, fotografii ale articolelor și toate referințele relevante la primirea pachetului dvs. Vom face tot posibilul să rezolvăm cazul dvs. cât mai curând posibil.
Articole lipsă
Vă rugăm să inspectați comanda la primire și să trimiteți imediat un e-mail la customer@sezonlook.ro dacă lipsește ceva. Astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.
NOTĂ
Dacă returnarea este cauzată de consumator, consumatorul ar trebui să fie responsabil pentru taxa de expediere. Taxa specifică ar trebui să se bazeze pe compania de curierat pe care o alegeți.
Dacă, din motivele noastre, bunurile primite sunt deteriorate sau nu sunt corecte, consumatorul nu este obligat să suporte taxa de expediere din acest motiv.
*Datorită impactului COVID-19 asupra depozitului nostru și operațiunilor de expediere, procesul de comandă și timpul de expediere pot fi întârziate cu până la încă 14 zile lucrătoare. Puteți verifica detaliile în tabelul de mai jos.
Vă rugăm să vă asigurați că toate informațiile de livrare sunt corecte. Dacă există informații incorecte și/sau lipsă, este posibil să fim nevoiți să vă contactăm pentru actualizarea informațiilor de livrare, ceea ce ar putea cauza întârzieri în livrarea comenzii dvs. Întârzierile pot apărea, de asemenea, ca rezultat al eliberării vamale.
Oficiul vamal local ar putea solicita documente suplimentare și timp pentru a vă elibera coletul, ceea ce ar putea întârzia timpul estimat de livrare.
Comanda dvs. poate fi livrată de către oficiul poștal local sau de către un curier local. În funcție de zona dvs., majoritatea comenzilor vor fi livrate de serviciul poștal local, astfel încât pachetul va fi primit împreună cu poșta dvs. obișnuită. Dacă nu sunteți acasă atunci când se face livrarea, serviciul poștal ar putea lăsa o carte de notificare pentru a vă informa cum și unde poate fi colectată livrarea dvs.
Dacă nu primiți un răspuns din partea echipei noastre de servicii pentru clienți pentru o perioadă îndelungată de timp (24 de ore în zilele lucrătoare, 48 de ore în weekend), vă rugăm să verificați folderul Spam al emailului dvs. de Contact. Mesajele noastre de email ar putea fi filtrate incorect de serverul/providerul dvs. de email.