Întrebări frecvente
Trebuie să am un cont pentru a comanda?
Nu, puteți plasa o comandă și ca oaspete. Dar, există câteva avantaje dacă aveți un cont cu noi:
- Proces rapid de checkout
- Vizualizarea ușoară a statusului comenzii și a istoricului comenzii
- Primirea actualizărilor privind noile lansări și promoțiile speciale
Ce fac dacă am uitat parola?
Pe pagina de autentificare, faceți clic pe "Parolă pierdută?" și veți fi redirecționat către o pagină unde puteți crea o nouă parolă.
Ce fac dacă am introdus greșit adresa de email?
Vă rugăm să ne contactați pentru a vă putea schimba adresa de email. Putem schimba adresa dvs. de email, nume și adresă, dar nu putem schimba comanda dvs. Așadar, vă rugăm să completați adresa dvs. în toate detaliile, altfel coletul pe care vi-l trimitem va fi returnat la noi sau vom ignora pur și simplu solicitarea dvs. pentru a evita orice problemă.
Există vreo rată de schimb valutar?
Toate tranzacțiile noastre sunt în lire sterline. Dacă cardul dvs. de credit este în altă monedă, totalul comenzii dvs. va fi calculat în conformitate cu rata de schimb valutar zilnică a datei în care emitentul cardului dvs. procesează tranzacția.
Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm toate cardurile de credit majore (VISA, Mastercard, AMEX) și plățile PayPal. Nu acceptăm cecuri personale, mandate poștale, transferuri bancare directe, plăți cu card de debit sau plata ramburs.
Cât de sigură este comanda mea online?
Atunci când achiziționați online folosind cardul de credit, toate informațiile dvs. sunt introduse într-o pagină web securizată SSL. Informațiile dvs. sunt apoi criptate SSL și trimise direct la rețeaua furnizorului nostru de carduri, unde cardul și tranzacția dvs. sunt autorizate și aprobate. Informațiile dvs. despre cardul de credit nu sunt stocate pe serverele noastre.
Cum îmi pot schimba sau anula comanda?
Ne rezervăm dreptul de a accepta sau respinge comanda, sau o parte din aceasta, în orice moment după primirea comenzii, conform propriei noastre discreții, chiar și după ce Clientul primește o confirmare a comenzii sau după ce cardul de credit a fost autorizat. Dacă cardul de credit a fost deja autorizat pentru achiziție și comanda este anulată, vom emite un credit în metoda originală de plată.
Orice anulare efectuată după ce o comandă a fost plasată va fi supusă unei taxe de anulare de $0.5, indiferent de momentul plasării comenzii (chiar dacă este doar o secundă mai târziu), deoarece procesorul comercial/cardul de credit ne percepe o taxă pentru anulări.
Vă rugăm să rețineți că orice comenzi care au fost deja ambalate sau expediate nu pot fi anulate.
Cum îmi setez adresa de livrare?
Deoarece site-ul nostru și serviciul nostru se bazează pe limba engleză, toate informațiile pe care le-ați tastat trebuie să fie introduse în engleză, inclusiv semnele de punctuație. Dacă anumite litere din adresa dvs. conțin litere non-engleze, vi se recomandă să utilizați literele similare în engleză în schimb. De exemplu, puteți schimba litera "ă" cu "a".
Pot schimba adresa de livrare după plasarea unei comenzi?
Vă rugăm să rețineți că adresa dvs. de livrare nu poate fi modificată după ce comanda a fost procesată sau expediată. Vă rugăm să actualizați adresa dvs. de livrare cu adresa dvs. de reședință în loc de adresa dvs. de vacanță, deoarece nu știm cât timp va ține coletul în vamă la destinație.
Când va sosi comanda mea?
Timpul de livrare se bazează pe opțiunea de expediere pe care ați ales-o. Odată ce comanda a fost expediată, vă vom trimite informațiile de urmărire prin email în ziua următoare, deoarece informațiile de urmărire devin în general disponibile 24 de ore după ce am expediat comanda. Nu suntem responsabili pentru întârzierile cauzate de departamentul vamal din țara dvs.
Cum îmi urmăresc comanda?
Vă vom trimite informațiile de urmărire prin email imediat ce comanda dvs. a fost expediată. De obicei, veți primi numărul de urmărire în ziua următoare după ce am expediat comanda dvs.
Pot folosi mai multe coduri de reducere într-o singură comandă?
Codurile promoționale și de reducere nu pot fi folosite împreună cu alte promoții și reduceri, cu excepția cazului în care se specifică altfel.
Ce fac dacă lipsesc articolele din comanda mea?
Dacă lipsește ceva, vă rugăm să ne contactați imediat.
Când va fi procesată comanda mea?
Toate comenzile sunt gestionate și expediate din depozitul nostru din străinătate. Vă rugăm să acordați timp suplimentar pentru procesarea comenzii în timpul sărbătorilor și sezoanelor de reduceri.
Procesăm comenzile de luni până vineri. Comenzile vor fi procesate în termen de 5-7 zile lucrătoare de la data comenzii și expediate în ziua următoare după ziua de procesare. Vă rugăm să rețineți că nu expediem în weekend.
Vă rugăm să ne contactați dacă nu primiți confirmarea de urmărire după 5 zile lucrătoare de la data la care ați finalizat plata.
Voi fi taxat cu taxe vamale și taxe?
Prețurile afișate pe site-ul nostru sunt fără taxe în dolari americani, ceea ce înseamnă că este posibil să fiți obligat să plătiți taxe și impozite odată ce primiți comanda.
Taxele de import, taxele și taxele vamale conexe pot fi percepute odată ce comanda dvs. ajunge la destinația finală, care sunt determinate de biroul vamal local.
Plata acestor taxe și impozite este responsabilitatea dvs. și nu va fi acoperită de noi. Nu suntem responsabili pentru întârzierile cauzate de departamentul vamal din țara dvs. Pentru mai multe detalii despre taxe, vă rugăm să contactați biroul vamal local.
Cum returnez un produs?
Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs. și doriți să returnați un produs, vă rugăm să ne contactați în termen de 30 de zile de la primirea comenzii dvs. Vă rugăm să furnizați numărul comenzii, precum și motivul returnării. Echipa noastră de servicii pentru clienți va examina cererea de returnare și vă va trimite instrucțiuni suplimentare în cazul în care returnarea este aprobată.
Pentru o listă de articole cu vânzare finală, vă rugăm să consultați Politica noastră de returnare. Toate returnările trebuie să fie în condiție originală, cu ambalajul intact.
Ce se întâmplă dacă articolele primite sunt defecte/incorrecte/deteriorate?
Vă rugăm să ne contactați în termen de 7 zile de la primirea comenzii dacă ați primit mărfuri care sunt incorecte, lipsă și/sau defecte. Vă rugăm să includeți numărul comenzii, fotografii ale articolelor și toate referințele relevante la primirea coletului dvs. Vom face tot posibilul să rezolvăm cazul dvs. cât mai curând posibil.
Cât durează procesul de returnare?
Procesarea returnărilor poate dura până la 30 de zile lucrătoare de la data primirii returnării noastre. Vă vom trimite un e-mail pentru a confirma odată ce returnarea dvs. a fost procesată.
Când voi primi rambursarea mea?
Toate rambursările vor fi creditate pe forma originală de plată. Dacă ați plătit cu card de credit sau de debit, rambursările vor fi trimise băncii emitente a cardului în termen de 7-10 zile lucrătoare de la primirea articolului returnat sau a cererii de anulare. Vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului pentru întrebări despre când va fi postat creditul în contul dvs. Dacă nu ați primit încă un credit pentru returnarea dvs., iată ce trebuie să faceți: Contactați banca/compania de carduri de credit. Poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie postată în contul dvs.