• Cumpărați 2+, -5% [COD: 2024RV05]

  • Cumpărați 3+, -10% [COD: 2024RV10]

  • Cumpărați 5+, -15% [COD: 2024RV15]

  • LIVRARE GRATUITĂ PENTRU COMENZI DE 320 LEI

Politica de Anulare, Returnare și Rambursare

La sezonlook ne străduim să facem clienții noștri 100% mulțumiți de produsul pe care l-au achiziționat de la noi. Dacă întâmpinați orice probleme legate de transport sau produse și vă simțiți frustrat, vă rugăm să ne trimiteți un email și echipa noastră vă va asista imediat.

Vă rugăm să completați adresa dumneavoastră în toate detaliile, altfel pachetul pe care vi-l trimitem va fi returnat la noi, sau vom ignora pur și simplu cererea dumneavoastră pentru a evita neplăceri pentru toată lumea.

 

 POLITICA DE RETURNARE

  1. Nemulțumit cu Comanda Dumneavoastră

Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dumneavoastră, în termen de 30 de zile de la data la care ați primit produsul în condiție nouă, fără uzură vizibilă, dumneavoastră (cumpărătorul) veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului dacă nu este acoperit de garanția noastră împotriva defectelor de fabricație și schimbul nu se datorează erorii noastre.

Vă rugăm să rețineți: Costurile de transport nu sunt rambursabile.

  1. Produse Deteriorate sau de Slabă Calitate

Dacă produsul este defect sau nu funcționează corect, vă rugăm să ne anunțați amabil. Pentru cea mai rapidă rezoluție, vă rugăm să ne contactați prin intermediul customer@sezonlook.ro, inclusiv o fotografie care demonstrează calitatea slabă sau zona deteriorată a produsului. Cele mai optime imagini sunt pe o suprafață plană, cu eticheta și eroarea afișate clar. Vă vom trimite înlocuiri imediat ce vom confirma situația, nu este necesar să returnați produsele defecte. Vom folosi aceste informații pentru a vă ajuta cu comanda și pentru a elimina erorile în viitor.

 

ANULARE

  1. Anularea Comenzilor neexpediate

Dacă anulați comanda care nu a fost încă expediată, vă rugăm să ne contactați amabil prin intermediul customer@sezonlook.ro. Pentru cea mai rapidă rezoluție, vă rugăm să includeți numărul comenzii. Mulțumiri!

  1. Anularea Comenzilor Expediate

Dacă anulați comenzile atunci când coletul dumneavoastră a fost deja expediat sau este în drum spre destinație, vă rugăm să ne contactați și apoi să refuzați amabil să acceptați coletul, deoarece nu suntem în măsură să-l rechemăm în acel moment. Vă vom rambursa plata după deducerea costurilor de transport. Rambursarea va fi emisă imediat ce coletul începe să se întoarcă.

 

Garanție

Această garanție acoperă doar defectele de fabricație și nu acoperă:

  • Daunele cauzate de accidente
  • Îngrijirea necorespunzătoare
  • Uzura normală
  • Decolorarea și degradarea materialului cauzate de expunerea la soare
  • Modificări după vânzare

Nu se acceptă returnarea/schimbul produselor expuse la apă.

 

POLITICA DE RAMBURSARE

Dacă considerați că produsul pe care l-ați achiziționat nu îndeplinește cerințele inițiale pe care le aveți în minte, atunci aveți opțiunea de a solicita o rambursare.

Iată circumstanțele în care se vor acorda rambursări:

Puteți Obține o Rambursare Integrală

  • Dacă produsul pe care l-ați achiziționat este complet disfuncțional.
  • Dacă nu ați primit produsul în termen de 90 de zile lucrătoare (America de Sud) după data la care comanda dumneavoastră a fost plasată.

Vă rugăm să rețineți: Rambursarea va fi returnată în contul dumneavoastră în 3-5 zile lucrătoare.

 

COSTURI DE TRANSPORT

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.

 

ARTICOL DETERIORAT/SLABĂ CALITATE

Pentru cea mai rapidă rezoluție, vă rugăm să includeți o fotografie care demonstrează calitatea slabă sau zona deteriorată a produsului. Cele mai optime imagini sunt pe o suprafață plană, cu eticheta și eroarea afișate clar.

Vom folosi aceste informații pentru a vă ajuta cu comanda și pentru a elimina erorile în viitor.

Dacă returnarea este cauzată de consumator, consumatorul ar trebui să fie responsabil pentru taxa de transport. Taxa specifică ar trebui să se bazeze pe firma de curierat pe care o alegeți.

Dacă, din motivele noastre, mărfurile primite sunt deteriorate sau nu sunt corecte, și consumatorul nu este obligat să suporte taxa de transport din acest motiv.

Nu se va percepe nicio taxă de restituire a produselor pentru consumatori.