• Cumpărați 2+, -5% [COD: 24ITO05]

  • Cumpărați 3+, -8% [COD: 24ITO08]

  • Cumpărați 4+, -12% [COD: 24ITO12]

  • LIVRARE GRATUITĂ PENTRU COMENZI DE 320 LEI

Livrare, Expediere și Returnare

La sezonlook ne străduim să facem clienții noștri 100% satisfăcuți de produsul pe care l-au achiziționat de la noi. Dacă întâmpinați orice probleme legate de livrare sau produse și vă simțiți frustrat, vă rugăm să ne trimiteți un email și echipa noastră vă va asista imediat.

Vă rugăm să completați adresa în toate detaliile, altfel pachetul pe care vi-l trimitem va fi returnat la noi sau pur și simplu vom ignora solicitarea dvs. pentru a evita orice neplăceri.

=================>> POLITICA DE RETURNARE <<=================

  1. Nu Sunteți Mulțumit Cu Comanda Dvs

Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., aveți 14 zile de la data la care ați primit produsul în condiție nouă, fără urme vizibile de uzură și deteriorare, dumneavoastră (cumpărătorul) veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului, dacă nu sunt acoperite de garanția noastră împotriva defectelor de fabricație și schimbul nu se datorează unei erori din partea noastră.

Vă rugăm să rețineți: Costurile de transport nu sunt rambursabile.

  1. Produse Deteriorate sau de Calitate Scăzută

Dacă produsul este defect sau nu funcționează corespunzător, vă rugăm să ne informați amabil. Pentru cea mai rapidă rezolvare, vă rugăm să ne contactați prin intermediul adresei de e-mail customer@sezonlook.ro, incluzând o fotografie care demonstrează calitatea slabă sau zona deteriorată a produsului. Cele mai optime imagini sunt pe o suprafață plană, cu eticheta și eroarea afișate clar. Vă vom trimite înlocuiri imediat ce am confirmat situația, fără a fi nevoie să returnați produsele defecte. Vom folosi aceste informații pentru a vă ajuta cu comanda și pentru a elimina erorile în viitor.

======================>>   ANULARE   <<=======================

  1. Anularea comenzilor neexpediate

Dacă anulați comanda care nu a fost încă expediată, vă rugăm să ne contactați amabil la customer@sezonlook.ro. Pentru o rezolvare mai rapidă, vă rugăm să includeti numărul comenzii. Mulțumiri!

  1. Anularea comenzilor expediate

Dacă anulați comenzile când coletul dvs. a fost deja expediat sau este în drum spre destinație, vă rugăm să ne contactați și apoi să refuzați amabil să primiți coletul deoarece nu suntem în măsură să-l rechemăm în acel moment. Vom rambursa plata dvs. după deducerea costurilor de transport. Rambursarea va fi emisă imediat ce coletul începe să revină.

====================>>    Garantie    <<========================

Această garanție acoperă doar defectele de fabricație și nu acoperă:

  • Daune cauzate de accident
  • Îngrijire incorectă
  • Uzura normală
  • Deteriorarea culorilor și materialelor datorată expunerii la soare
  • Modificări post-producție

Nu se acceptă returnări/schimburi pentru produse expuse la apă.

============>> POLITICA DE RETURNARE A BANILOR <<============

Dacă simțiți că produsul pe care l-ați achiziționat nu îndeplinește cerințele pe care le-ați avut inițial în minte, atunci aveți opțiunea de a solicita o rambursare.

Iată circumstanțele în care vor fi acordate rambursări:

Puteți Obține O Rambursare Integrală

  • Dacă produsul pe care l-ați achiziționat este complet disfuncțional.
  • Dacă nu ați primit produsul dumneavoastră în termen de 90 de zile lucrătoare (America de Sud) de la data plasării comenzii.

Vă rugăm să rețineți: Rambursarea va fi returnată în contul dumneavoastră în termen de 3-5 zile lucrătoare.

COSTURI DE TRANSPORT

Veți fi responsabil pentru plata costurilor proprii de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.

ARTICOL DAMAGIAT / CALITATE SLABĂ

Pentru o rezoluție rapidă, vă rugăm să includeți o fotografie care demonstrează calitatea slabă sau zona deteriorată a produsului. Cele mai optime fotografii sunt pe o suprafață plană, cu eticheta și eroarea afișate clar.

Vom folosi aceste informații pentru a vă ajuta cu comanda dumneavoastră și pentru a elimina erorile în viitor.

Dacă returnarea este cauzată de consumator, acesta trebuie să suporte taxa de transport. Taxa specifică ar trebui să se bazeze pe compania de transport expres pe care o alegeți.

Dacă, din motivele noastre, bunurile primite sunt deteriorate sau nu sunt corecte, și consumatorul nu este obligat să suporte taxa de transport pentru acest motiv.

Nu se percepe nicio taxă de restituire a produselor pentru consumatori.